welcome to ww.sayhellointan.blogspot.com. These are my daily stories. Enjoy and DO NOT COPY MY BLOG. Thank you :)

vendredi, octobre 29, 2010

Ohmygod tommorow is very danger! :O

holla! teman2 besok saya bagi rapot bayangan :'(
pasti kata bu wiwi nanti,saya di bilang banyak remedial.banyak dosa,suka ngotot sama guru,selengehan,bercanda mulu,gk ngedengerin guru,dan lain lain :'( 

i'm so idiot girl,i can't make my parent happy :'( i can't make my Alm.uncle and my Alm.grand ma happy :'( i think so my parent very anggry to me.I CAN'T STUDY SEIOUS!!i'm so sad becouse that :'( but i'm so hard to fix all :'( and I've tried as much as possible



saya takut nilai remedial saya terlihat di rapot bayangan.saya di marahin,di pukulin,di maki2,di hukum pasti semua itu akan terjadi besok :'(
tapi..saya..ingin..semua..itu..tidak..terjadi..esok..dari tadi..saya..sudah..berdoa..kepada..allah..
tinggal tunggu hari besok~~~~

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire